top of page

nov. 14., Szo

|

Pápoc

Tereprally Körverseny szimulációs MEGA Teszt - Pápoc

Továbbra is időmérés nélkül zajlik a körverseny szimuláció de mégis lesz benne egy kis izgalom! Természetesen a TROB futamokon használt teljes felszerelés kötelező minden résztvevő számára!

Tereprally Körverseny szimulációs MEGA Teszt - Pápoc
Tereprally Körverseny szimulációs MEGA Teszt - Pápoc

Idő és helyszín

2020. nov. 14. 8:00 – 17:05

Pápoc, Pápoc, 9515 Hungary

Az eseményről

TA motorosokat/quadosokat most külön kezelnénk az autós/sbs járművektől, hogy a balesetveszélyt minimalizáljuk.

Továbbra is időmérés nélkül zajlik a körverseny szimuláció de mégis lesz benne egy kis izgalom! Természetesen a TROB futamokon használt teljes felszerelés kötelező minden résztvevő számára!

Két futamból áll a játék amelyek közül az elsőt megelőzi egy rajthely választó sorsolás.

A regisztráció alkalmával ismét rajtszámokat osztunk ki mindenkinek, hogy a rádiós pontjaink könnyebben be tudjanak azonosítani. Ezek a rajtszámok az általam felállított sorrendet határozzák meg, illetve azt, hogy a világkupákon használt rajthely választó ceremóniák szisztémája szerint, csökkenő sorrendben, egyenként választ mindenki rajt pozíciót. 

A rajthely választást követően a kijelölt Parc Ferméből indul mindenki, 5mp vagy 10 mp különbségekkel amit a "zárt szakasz"-on való indításkor is meg kell tartani.

A "zárt szakasz" tervezett hossza 30 km amely egy kört alkot. A cél az, hogy ezt a kört egyszerre 3 alkalommal kell teljesíteni. Lehetőség van az első- és a második kör végén a szervizparkba kijönni de azon a szakaszon 20 km/h a maximális sebesség és kötelező a haladási irány.

A "zárt szakasz"-on körverseny szimulációnként eltölthető maximális idő: 100 perc! Az ezt meghaladó járműveket a pályabiztosító személyzet jogosult megállítani és informálni arról, hogy milyen útvonalon kell mielőbb elhagyni a "zárt szaksz"-t. Erre kérem, hogy mindenki legyen tekintettel és figyeljen oda, hogy a 90. percben ne kezdjen neki újabb körnek!

A 100 percen belül teljesítő járművek a beérkezési sorrend szerint indulhatnak a délutáni "zárt szakasz"-on amely a fordított irány kivételével mindenben megegyezik a délelőtti körverseny szimulációval.

Igényetek volt az elmúlt verseny szimulációk alkalmával, hogy legyen időtervvel szabályozott fegyelem, etap idő és lehetőleg hosszabb "zárt szakasz"-ok. Ezt így tudom megoldani Nektek, hogy délelőtt és délután is lehet menni egyhuzamban kb 90 km szelektív szakasz szimulációt de aki elfárad vagy problémája adódik az 30 km-enként meg tudja szakítani a tesztjét.

Nagyon fontos, hogy az időtervet tartani tudjuk mert már viszonylag korán sötétedik! Ezen a napon a Naplemente 16:14. Optimális esetben 15:50-ig minden jármű be tudja fejezni a tervezett 180 km-es távot de ehhez Ti is kelletek az alábbi időterv betartásával:

6:30-7:30 Motoros/Quados Regisztráció

7:30 Motoros/Quados Briefing és rajthely választás(ha igénylitek)

8:00 Motoros/Quados Start a PF-ből

8:05 Motoros/Quados Start a "zárt szakaszon"

6:30-8:30 Autós/SBS Regisztráció

9:00 Autós/SBS Briefing és rajthely választás(ha igénylitek)

10:00 Autós/SBS Start a PF-ből

10:05 Autós/SBS Start a "zárt szakaszon"

11:00-14:30 Ebéd

12:00 Motoros/Quados Start a PF-ből

12:05 Motoros/Quados Start a "zárt szakaszon"

14:00 Autós/SBS Start a PF-ből

14:05 Autós/SBS Start a "zárt szakaszon"

17:00- kötetlen beszélgetés a társalgóban

Esemény megosztása

bottom of page